zaterdag 28 januari 2017

Stoere bethouia sweater

Het stofje werd al regelmatig gebruikt voor een bestelling van een peuterjasje of trui en dochterlief vroeg telkens hoopvol of het voor haar was deze keer.
Het werd dus tijd om er werk van te maken, eigenlijk erg dat ik het zolang liet aanslepen want deze trui zit op geen tijd in elkaar.
Ik gebruikte al de Bethouia voor teens voor mijn bijna 9-jarige en die zit perfect! Ik voel bandwerk opkomen.

 En op aanvraag: duimgaten!
Het achterpand werd geknipt in een zwarte punta-di-roma stof want zo'n paneeltje is echt wel niet groot genoeg. Ik vind het altijd jammer dat je de stof niet kan bijbestellen zonder de afbeelding.
Voila, dochter content en bijgevolg ik dus ook: meer van dat in 2017.

5 opmerkingen:

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...