donderdag 20 oktober 2016

Nog meer LMV²: twinning voor mama en zoon

Via via kwam de vraag om nog maar eens een jasje te maken met een paneeltje van de Happy Nature collectie van Bambiblauw. Het one-to-hug patroontje kwam niet meer in aanmerking wegens te klein dus stelde ik voor om de Stevie Hoodie uit La Maison Victor te maken en ik verwees door naar deze blogpost. Even later kwam dan ook de vraag om de bijpassende trui voor de mama te maken.
Ik had er nog niet aan gedacht om zo'n paneeltje voor volwassenen te gebruiken maar ik vind het resultaat heel geslaagd!
Wat denken jullie?


Patroon: Stevie Hoodie en Aster trui uit LMV
Stofjes: Happy Nature paneeltje van Bambiblauw

8 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf! Maar hoeveel heb je wel niet nodig gehad voor je eigen trui? Haal er hier helaas voor zoonlief met maat 134 al niet eens iets uit een heel paneel..haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik nam voor het achterpand effen zwarte stof, de mouwen en het voorpand kreeg ik net uit het paneel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een heel gaaf stofje! Ook voor mama's!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh zo is het inderdaad heel stijlvol voor zowel kindje als mama, goed gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...