woensdag 21 september 2016

LMV² = Aster + Stevie ... en mama/dochter twinning!

Ik zag een heerlijke tricot bij Stoffen Van Leuven en dacht onmiddellijk aan de aster trui voor mij, tijd om eens iets voor mezelf te maken. Thuisgekomen keek een nieuwsgierige dochter naar mijn nieuwe aankopen en eiste prompt datzelfde stofje op. Ik repliceerde onmiddellijk dat het eigenlijk voor mij bedoeld was maar zwichtte uiteraard voor de smekende oogjes. Even samen snuisteren in de boekjes en algauw kwam ze met een patroontje op de proppen, een hoodie met een pelsje vanbinnen was de opdracht. Terug naar de stoffenwinkel met de dochter. Ze koos dezelfde stof die ik al gekocht had met een superzacht pelsje voor de binnenkant.
Wij vinden het resultaat alvast geslaagd, wat vinden jullie ervan?

 De stevie hoodie uit Editie 6 -2015 van La Maison Victor. 




 
 ...met mijn eigen labeltjes!

 

En de Aster trui uit editie 3 - 2016. 



4 opmerkingen:

  1. Super mooi! Ik heb dit stofje ook nog liggen. Die hoodie is mss nog wel een leuk idee 😉 en met dat pelsje wauwh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hoodie met een pelsje... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...