woensdag 2 maart 2016

Een jasje voor een kleine prins.

Toen ik de jasjes van mijn vorige blogpost op facebook gooide kreeg ik de vraag van een mama om nog een jasje te maken voor haar kleine prins. Ik maakte er al eentje als geschenkje enkele maanden geleden en dat was blijkbaar in de smaak gevallen. Ik stuurde haar door naar de website van bambiblauw om een stofje te kiezen en gaf een kleine hint in de richting van de paneeltjes.
Ze koos, ik bestelde en zocht een bijpassende fleece die ik vond bij Soie Unique in Aalst.
En dit is het resultaat:

 Ik weet het, ik val in herhaling met dit patroontje maar het is zo zalig om te maken!
Schattig hé! Hopelijk binnenkort een foto met de kleine prins in het jasje!

Patroon: One-to-hug van Mind the Whale
Vosjestricot: bambiblauw

9 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een van jouw mooiste One to Hug'jes! Echt leuk met die vos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof om dat paneel ook eens op een babyvestje te zien! Origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt prachtig! Toch maar eens uitproberen dat patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Daar zullen ze heel blij mee zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Je zou willen dat het ook in volwassenmaat kan komen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat jasje blijft toch een toppertje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen